Cuvântul PIMP a apărut prima oară în 1607 si se crede că provenea de la infinitivul frantuzesc ''pimper'' care înseamnă a te îmbrăca elegant si de la participiul prezent ''pimpant'' care însemna ''a te etala într-un mod atrăgător''.
So, ladies, i invite u 2 be pimpin by shopping clothes from my blog!:D

duminică, 30 mai 2010

Din dulapul bunicii

Zilele trecute, am cautat cu adevarat prin dulapul bunicii si am gasit cateva lucruri, am postat doar 3 (pe restul, in special bijuterii, le-am pastrat eu:D )- pentru cei pasionati de lucruri ce poarta amprenta altor timpuri.
Au cel putin 40 de ani - din informatiile stranse de la mama :)
So, here it is...





Cercei cu clipsuri. Am inteles k vreo 40 de ani - asadar sunt din anii '60-'70 .
Sunt in stare super!
Pret: 30 de lei


Colier din margele, culoare: gri spre verde.
E la baza gatului, are 47 cm. Vine foarte frumos la gat!
Pret: 10 lei
















Rochie lunga, pana-n pamant, n-am mai masurat-o dar e lunga, marime M-L. Se poate scurta si ar arata mult mai bine asa. Cred k e putin arsa cu tigara...dar nu se vede dekt de foarte aproape, nu e gaurita.

Pret: 12 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu